Prestashop

Co nowego w prestashop 1.7.5.0

Pełnowartościowy PrestaShop 1.7.5.0 został wydany tydzień temu i jest już dostępny do pobrania. Chociaż deweloperzy twierdzą, że jest to drugorzędna wersja, wciąż przynosi wiele użytecznych innowacji i ulepszeń w zakresie wydajności platformy, które znacznie poprawią doświadczenia handlowców i menedżerów. Chcemy podziękować programistom PrestaShop za ich ciężką pracę i poświęcenie, a teraz – przejrzyjmy nowe funkcje PrestaShop 1.7.5.0.

Ogólnie rzecz biorąc, główna część ulepszeń związana jest z rozpoznawaniem znaczenia SEO. Strony kategorii, marek i dostawców stały się bardziej zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek, zapewniając łatwiejsze rozpoznawanie dzięki mechanizmom rankingowym. Co więcej, gdy nowy sprzedawca utworzy sklep, otrzyma on dużą część rekomendacji SEO i wskazówek dotyczących tworzenia adresów URL.

Kolejny znaczący blok zmian dotyczy uproszczenia administracji kontem. Tutaj programiści PrestaShop dodali następujące funkcje:

Dynamiczny podgląd strony produktu Google , pozwalający zobaczyć, jak będzie on wyświetlany w wynikach wyszukiwania Google i upewnić się, że wszystko jest wypełnione i umieszczone we właściwy sposób.

Specjalne ceny w zakładce Ceny, co znacznie upraszcza proces przypisywania specjalnych cen podczas promocji i wyprzedaży oraz ich późniejszej modyfikacji.

Fizyczna funkcja lokalizacji zapasów pozwala wskazać w back office PrestaShop miejsce przechowywania produktu (magazyn, wyspa, półka itp.), Znacznie upraszczając logistykę sklepu.

Nowa zainstalowana modułowa kategoryzacja , zapewniająca łatwiejszy i bardziej intuicyjny dostęp i możliwość sortowania.

Powiadomienia modułu są teraz podzielone na dwie karty:

  • Aktualizacje – sekcja powiadomień o aktualizacjach zalecanych wersji,
  • Alerty – sekcja powiadomień, które należy załatwić tak szybko, jak to możliwe.

Co dotyczy nowych modułów, PrestaShop zaprezentował następujące funkcjonalne dodatki do istniejącego udziału:

  • Kup Button Lite – generuje przyciski Kupuj dla stron treści (blogi / e-maile / filmy), które wysyłają użytkownika bezpośrednio do koszyka.
  • Powiadomienia Favicon na zapleczu – dzięki temu modułowi twoje powiadomienia PrestaShop Back Office są widoczne bezpośrednio na faviconie.
  • Oficjalny Pixel Facebook – automatycznie eksportuj swój katalog produktów na stronę biznesową Facebooka. A jeśli nadal nie masz strony sklepu Facebook, zdecydowanie zalecamy utworzenie jej tak szybko, jak to możliwe. Oto obszerny przewodnik, dlaczego potrzebujesz sklepu na Facebooku i jak go zorganizować.
  • Google Sitemap – generuje mapę witryny sklepu w formacie .xml, aby sprzedawca mógł zobaczyć i wprowadzić poprawki, jeśli to konieczne. Możesz także zapoznać się z Sitemaps PrestaShop tutaj .
  • Sprzedaż krzyżowa – wyświetla podobne produkty na stronie produktu.
  • Oglądane produkty – wyświetla ostatnio oglądane produkty na stronie produktu.

Wreszcie, wprowadzono kilka istotnych udoskonaleń front office:

  • mobilna struktura menu,
  • zoptymalizowany czas wczytywania stron,
  • dodano nowe języki – arabski, bośniacki, galicyjski, hindi, łotewski i meksykański hiszpański, dzięki czemu dostępne są 43 dostępne języki.

Pierwsze dwa punkty są szczególnie ważne dla pozycji w rankingu wyszukiwarki internetowej. Google stale podkreśla, jak ważna jest dobra optymalizacja mobilna dla sklepu internetowego, ponieważ liczba użytkowników mobilnych rośnie niezwykle szybko. To, co zwiększa czas wczytywania strony, obniża odsetek współczynnika odrzuceń.

Tu chodzi o nowe funkcje PrestaShop 1.7.5.0. Już niebawem, na wiosnę 2019 roku, zostanie wydana nowa, szersza wersja – PrestaShop 1.7.6, która, logicznie, będzie jeszcze lepsza od tej. Na razie, jeśli masz pytania dotyczące aktualnej wersji, możesz poprosić ich w komentarzach.

0 Komentarze
Udostępnij

Prestashop Developer