Poradniki

Jak otworzyć internetowy sklep z pościelą

Czy zdecydowałeś się otworzyć sklep internetowy sprzedający pościel? Takie przedsięwzięcie biznesowe ma wiele zalet w porównaniu ze sklepem stacjonarnym. Nie wymaga wydatków związanych z wynajmem lokalu, zakupem sprzętu i napraw. Ponadto istnieją różne opcje współpracy z dostawcami, w których nie potrzebujesz nawet własnego magazynu i dużego kapitału początkowego. Ogólnie rzecz biorąc, zalet takiego biznesu jest wiele. Jak zrealizować ten pomysł? Czytaj.

Analiza niszy

Niezależnie od tego, jaki produkt planujesz sprzedać, najpierw przeprowadź analizę rynku, aby dowiedzieć się, ile jest popytu na Twój produkt, jak często go szukają i na jakie prośby. Można to zrobić za pomocą usług do oceny zainteresowania użytkowników określonym tematem – Yandex Wordstat i Google Keyword Planner. Ale w każdym razie wyniki analizy nie powinny stać się kluczowym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji, ponieważ tylko Ty możesz odnieść sukces w biznesie. Czasami kreatywne podejście do reklamy i lukratywna oferta, której klienci nie mogą odmówić, mogą pomóc.

Otwarcie internetowego sklepu z pościelą: od strony technicznej

Zacznijmy więc otwierać Twój internetowy sklep z pościelą. Zastanów się, jak nazwać domenę; piękny i tematyczny adres internetowy, na przykład www.pushinka.com, puh-pero.com, zostanie natychmiast zapamiętany przez odwiedzających.

Kiedy już zdecydowałeś się na domenę, czas zacząć hosting – miejsce, w którym będzie się znajdować Twoja strona. Aby zarejestrować hosting, najlepiej wybrać renomowaną, znaną firmę , która ugruntowała swoją pozycję na rynku z najlepszej strony i może zaoferować Ci dogodne warunki współpracy.

Za tym idzie wybór CMS – systemu do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi. Wybierając, zwróć uwagę na takie kryteria jak łatwość zarządzania sklepem, integracja z 1C, podstawowa gotowość do promocji SEO i inne.

Projekt i zawartość internetowego sklepu z pościelą

Po wybraniu CMS dla internetowego sklepu z pościelą przejdź do kwestii projektowej. Motyw sugeruje, że Twoja przyszła platforma handlowa powinna wyglądać wyrafinowanie, lekka i delikatna. Odwiedzający Twój sklep powinni mieć skojarzenia z pościelą i snem – czystością, wygodą, relaksem. Dlatego jeśli koncentrujesz się na niestandardowym projekcie, bardzo ostrożnie pracuj z projektantem nad pomysłami. Utalentowany projektant o prostych dłoniach wie, że taka strona nie powinna być przeładowana rozpraszającymi elementami, kwaśnymi kolorami, głośnymi banerami.

Inną opcją projektu są gotowe szablony dla różnych tematów. To łatwy i szybki sposób na dostosowanie wyglądu witryny. Na przykład w naszym Marketplace jest wiele gotowych stylowych projektów na różne tematy.

Jeśli zdecydowałeś się na projekt, czas przejść do wypełnienia witryny towarami. Jeśli masz dużą liczbę produktów, potrzebujesz funkcji integracji z 1C Enterprise. Pozwala w wygodny sposób zarządzać załadunkiem / rozładunkiem towarów oraz pracą z zamówieniami w sklepie.

Oferuj klientom różne opcje dostawy zamówienia – pocztą, kurierem lub usługami logistycznymi (im więcej, tym lepiej). I na koniec zdecyduj się na system płatności za towary. Mogą to być zarówno systemy płatnicze, jak i karty bankowe lub gotówka.

Już teraz jesteśmy gotowi udzielić Ci bardziej szczegółowych porad dotyczących tworzenia sklepu internetowego. W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym konsultantem na czacie w serwisie.

Pościel: wybór dostawców

Szczególną uwagę należy zwrócić na wybór dostawców. Dziś kwestia wyboru partnerów nie będzie trudna, najważniejsza w tej sprawie jest jakość produktów. Możesz bezpośrednio skontaktować się z producentami pościeli (fabrykami) zarówno na Ukrainie, jak i na Białorusi, w Rosji i innych krajach. Duzi dostawcy oferują większe ilości po niższych cenach. Jeśli nie ma środków na zakup partii masowych i organizację powierzchni magazynowej, współpracuj z mniejszymi dostawcami i dystrybutorami. Koniecznie sprawdź próbki towarów, aby nie stracić klientów. Przecież każda sprzedaż działa jak poczta pantoflowa – jeśli klient będzie zadowolony, poleci Twój sklep znajomym. Radzimy odwiedzić przyszłych partnerów, aby osobiście ocenić jakość towarów lub kupić próbki ich produktów.

Po wykonaniu wszystkich prac następuje nowy etap, nie mniej pojemny i długotrwały – to promocja i rozwój internetowego sklepu z pościelą. Samo wejście na rynek e-commerce to za mało, bo wokół Ciebie jest wielu konkurentów, wśród których będziesz musiał utorować drogę swojemu kupującemu. Promocja sklepu internetowego to proces ciągły, najpierw trzeba będzie zająć dobre pozycje w wynikach wyszukiwania, a dopiero potem zachować zajmowaną wysokość.

0 Komentarze
Udostępnij

Prestashop Developer