Prestashop

Porównanie PrestaShop vs OpenCart – który wybrać?

OpenCart i PrestaShop to platformy typu open source o silnej pozycji w świecie e-commerce. Każdy z nich ma swoje własne cechy, które pomagają ominąć konkurentów i przyciągnąć klientów do witryny.

Platforma PrestaShop to progresywne i nowoczesne rozszerzenie. Jednak OpenCart jest godnym konkurentem z szeroką gamą przydatnych funkcji. Ten artykuł pomoże zrozumieć ich główne zalety i określić zwycięzcę wyścigu technicznego.

Administracja witryną i zarządzanie treścią

PrestaShop zawsze stara się zwiększać niezależność swoich użytkowników – sklep możesz kontrolować nawet bez umiejętności technicznych. Struktura jest prosta i przejrzysta dla początkującego. Oprogramowanie ma zaawansowane zarządzanie treścią, jest intuicyjne pod względem zarządzania produktem i sprzedażą.

OpenCart ma wygodny panel sterowania, chociaż niektóre jego decyzje projektowe mogą być mylące. Nawigacja dla początkujących będzie trudniejsza do ustawienia niezbędnych ustawień.

Organizacja SEO

Marketing w wyszukiwarkach jest jedną z lukratywnych form handlu. Obecność wysokiej oceny w wyszukiwarce sklepu internetowego zależy od ustawionych parametrów. Platformy są zoptymalizowane pod kątem indeksowania przez wszystkie główne wyszukiwarki. Obejmuje obsługę niestandardowego meta produktu i tagu kategorii.

Programiści PrestaShop rozumieją znaczenie SEO dla rankingu witryn i szybkości ruchu, dlatego starają się zapewnić właścicielom adresy URL zorientowane na wyszukiwarki. Oprogramowanie SEO OpenCart oferuje obsługę niestandardowych produktów i metatagów kategorii.

Skalowalność oprogramowania, multistore i zasięg użytkowników

PrestaShop jest optymalny dla małych i średnich firm. Działalność gospodarcza na dużą skalę jest dla niego trudniejsza. W tym przypadku OpenCart nie ma problemu. Niezależnie od wielkości projektu z łatwością radzi sobie z dużymi ilościami danych. Jednak oprogramowanie jest gorsze pod względem opcji „Multi-store” – w PrestaShop, w przeciwieństwie do konkurencji, może stworzyć wymaganą liczbę sklepów. Działa z różnymi walutami, językami i wieloma domenami.

Zaletą OpenCart jest ograniczona możliwość umieszczania większej liczby produktów na stronie. Trudniej jest zarządzać użytkownikom bez doświadczenia. Ogólnie rzecz biorąc, oprogramowanie nie jest gorsze pod względem SEO i treści.

PrestaShop to usługa e-commerce. Stale rozwija nowe funkcje i wtyczki dla wszystkich aktualnych wersji. Użytkownicy mogą jak najszybciej skonfigurować witrynę do własnych potrzeb.

Z każdą nową wersją PrestaShop poprawia swoją funkcjonalność:

  • wielojęzyczny zasób internetowy;
  • wygodna i prosta treść;
  • przejrzysty design.

Za jego pomocą sklep można dostosować do dowolnego języka. Prostota i wszechstronność to prawdziwa przewaga nad OpenCartem, który takiego wsparcia nie oferuje.

0 Komentarze
Udostępnij

Prestashop Developer