Prestashop, Wygląd i szablony

Przegląd PrestaShop: podstawowa funkcjonalność

Przeglądając artykuły w Internecie można znaleźć wiele informacji o skrypcie prestashop, ale większość z nich jest zbyt powierzchowna. Dlatego chcę poprawić to niedociągnięcie i zapewnić pełniejszy przegląd funkcjonalności włączonej do podstawowej wersji tego systemu e-commerce.

Zarządzanie szablonami PrestaShop:

Przełączanie pomiędzy szablonami jest łatwe, wystarczy wybrać potrzebne w sekcji Moduły -> Motywy. Możesz również zastąpić logo swojej witryny.

Nawigacja w PrestaShop:

Szybka wyszukiwarka – Wyszukiwanie według nazw produktów, obsługa wyszukiwania Ajax jest możliwa z dodatkową konfiguracją.

Kategorie produktów – zaimplementowana obsługa ukrywania dynamicznych podkategorii.

Uwaga, proszę! Podkategorie są ukryte, ale obecne na stronie – dzięki dużej liczbie podpoziomów możliwe jest zaimplementowanie przesyłania za pośrednictwem Ajax, w celu optymalizacji strony pod kątem SEO.

Menu w PrestaShop ma wiele ograniczeń, na przykład obsługuje tylko jeden poziom (bez elementów zagnieżdżonych), można odnieść się tylko do stron statycznych. Dlatego wolę korzystać z bardziej funkcjonalnych modułów.

Filtruj według towarów PrestaShop – filtruje produkt według aktywnej kategorii (wszystkie z wyjątkiem głównej), cena i waga są realizowane za pomocą suwaka z suwakiem, inne właściwości towarów (w tym niestandardowe) mogą być wyświetlane za pomocą pól wyboru.

Uwaga, proszę! Wybór typu odwzorowania pola filtrującego w podstawowej funkcjonalności nie jest możliwy, tj. Jeśli potrzebujesz długości, by była wyprowadzana przez ten sam suwak z suwakiem co cena – będziesz potrzebować dodatkowego rozwoju.

Grupa producencka PrestaShop – wyświetla listę producentów z linkiem do strony z produktami tego producenta.

Interakcja z klientem:

Happy Birthday Congratulation – wysyła list z kuponem do klienta z jednym z następujących upominków: osobistym rabatem, kwotą prezentu, bezpłatną dostawą – możesz ustawić minimalną kwotę zamówienia na aktywację kuponu.

Program lojalnościowy PrestaShop
– Za pewną kwotę pieniędzy, którą klient wydał w sklepie, można otrzymać punkty premiowe, które można aktywować przy następnym zakupie.

– Klient, który zapłacił zamówienia za określoną kwotę, otrzymuje kupon bonusowy.

Konfigurowanie rabatów na PrestaShop
– może być przypisany osobiście do każdego produktu z ograniczeniami dotyczącymi czasu działania, ilością pozostałej części towaru w magazynie i grupą użytkowników, dla których ta zniżka będzie widoczna.

Możliwe jest określenie zarówno wartości stałej, jak i wartości procentowej.
– towary ze zniżką mogą być wyświetlane w oddzielnej jednostce i obecne na każdej stronie
– Oddzielna strona zawiera wszystkie wycofane produkty promocyjne.

Uwaga, proszę! W podstawowej konfiguracji nie ma systemu rabatów na kategorię towarów (tylko dla każdego produktu osobno), ale ta funkcjonalność może być dalej rozwijana osobno.

Strona z opiniami, na której klient może zadać pytanie o produkt, który go interesuje.

Konta PDF dostępne z panelu administracyjnego PrestaShop.

Powiadomienia dla administratora:

– Powiadomienie mailowe jest wysyłane po otrzymaniu nowego zamówienia
– Potwierdzenie jest wysyłane, jeśli ilość towarów jest poniżej progu
– Powiadomienia SMS są możliwe, ale trzeba liczyć się z ceną wysyłki SMS przez operatorów

O stronach kategorii PrestaShop i towarów przeczytać w poniższym artykule.

Podsumowując recenzję PrestaShop , chciałbym zauważyć, że: podstawowa funkcjonalność pozwala na prowadzenie nowoczesnego sklepu z systemem filtracji, rabaty i wiele więcej. W tym poście sprawdziliśmy konfigurację głównych funkcji CMS PrestaShop .

0 Komentarze
Udostępnij

Prestashop Developer